onsdag 11 juni 2008

Lockar och åter lockar i studenttider.....

...... förra veckan hade vi bal i Luleå, i det strålande sommarvädret, och många lockiga och eleganta tjejer snippade ut från studion, förhoppnigsvis nöjda med sin nya look inför balen!

Och igår var det dax uppe i Gällivare för alla studenter att damma av sin nyuppsydda gala klänning, och Studio Znygg var på plats även här. Flera student uppsättningar blev gjorda och flera tjejer som fick sin make up lagd av mig, Mia Viltok. En provisorisk salonh byggdes snabbt upp, tänk vad mycket man kan göra med lite.....

Idag har jag en liten vilodag för att senare under dagen bege mig till Jokkmokk för att klä fem tjejer där inför bal, det är en ära för mig att verkligen delta vid så här många tjejers stora dag på så många platser! Fredag är jag åter på plats på köpmangatan 31 i studion, som denna vecka kommer att ha lördags öppet! Välkommen in!

MIA!!

Inga kommentarer: