onsdag 18 juni 2008

Vernissage Galleri Storforsen!

Fredagskvällen bjöd på en tur till Galleriet i Storforsen där jag för femte året i rad detar! Alltid en lika mysig tillställning. inte för inte som det känns som en sorg i hjärtat när detta är det sista året dessa härliga pensionärer anordnar denna fina utställning, vilket stålgäng, jag är imponerad, så vill jag också bli när jag blir gammal, om man nu blir gammal förstås, det är sådant man inte vet här i livet! Men drömmar och visioner är viktigt, livsviktigt!


Vill du läsa mer om Vernissaget kan du gå in på Pite tidningens hemsida där även jag var med i en notis....


Jennie, min fotograf kollega/kompis, jag måste ju imponera på dig! har tagit en rätt fräck bild på vägen hem, klockan var 00.00 när vi passerade Ersnäs och denna häftiga vy...... Drömmar och tankar tog verkligen fart när man blickade ut över den dimmiga ängen....
Gör gärna ett besök till Storforsen i sommar, ett enormt utflyktsmål, och många fina badställen i dom små bäckar som rinner vid sidan om forsen. Och galleriet är ju förstås ett väl värt besök som håller toppklass!
Mia

Inga kommentarer: