tisdag 3 juni 2008

Förra veckan så var det Stockholm som gällde....

.......Förra veckan bar det av till stockholm för mig och storasyster, jobb för svt och kunskapskanalen! Lena Viltok Design och Mia Viltok i storstan, aldrig förr har vi väl dragit runt med så mycket grejer i vår egen huvudstad! Älskar min salong och jobbet i och med den och mina underbara kunder som rörs runt omkring mig där, men mina jobb utanför som denna gång för svt är ju bara såå himla kul och inspirerande, man återvänder till ZNYGG full laddad med nytänk och idéer! Detta program vi var med och producerade var ett temaprogram om samer och samisk design som kommer att sändas någongång under hösten, en söndag kväll, så alltså en bra sändningstid!=)

Så detta fördrev vi tiden med förra veckan då jag ej befann mig på köpmangatan 31, och inte att förneka hann vi med endel shopping åxå....=) och vad är väl ett storstadsbesök utan god mat på mysig restaurang....?!

må väl!

Inga kommentarer: