onsdag 18 juni 2008

Mycket hinner hända på kort tid!











Ja ni mina kära läsare....! Mycket hinner man med på kort tid om man ligger i! Studenttider har redan passerat och vi har en nalkande midsommar framför oss, dock har smhi lovat ett lite sämre väder, när ska sommaren komma till oss?! tycker att det börjar bli dags att få springa i sandaler och slippa fleece jackan.....


Som sagt förra veckan avverkade jag lite studenter uppe i Jokkmokk och Gällivare, så himla kul tjejer att få jobba en heldag tillsammans med er i Jokkmokk, i en härlig miljö, En miljö som sakta började med lite trötta tjejer som varit på maskerad kvällen före som vidare på dagen utvecklade sig till fullt hus med ett virrvarr av vackra klänningar, kostymer och släktingar samt vänner i drivor, vilken härlig stämmning!!!



Man kunde nästan känna av den skakande nervositeten i luften.... Tycker bilden talar för sig själv! Det var vackra donnor blandat med smink och hår grejer i drivor, mitt i luchen! SÅÅ HÄRLIG STÄMNING.....










Och sen måste jag ju bara få lägga in en bild på ett av de färdiga resultaten, synd bara att ni fick regn, eller skyfall kanske man ska säga..... men jag hoppas ni fick en trevlig afton tillsammans!






En underbart vacker klänning sydd av Karolina Pokka! Härligt, Mikaela du kom till och med in i NSD med din vackra utstyrsel för kvällen! Kul!
Grattis alla tjejer till studenten!

Inga kommentarer: