torsdag 17 april 2008

En ny fristad!!!!!

Nu har jag äntligen fått ett nytt hus, en egen liten borg, himla stort jämfört med vår förra lya! Känslan av att titta ut genom fönstret och inte ha en granne precis utanför köksfönstret är skön, ensamvarg som man är!=)

Nu var det snart helg igen, under den här helgen blir det lugnt, måste börja planera inför ARTIC HAIR CUP, som går av stapeln nästa helg på Arcus vårmässa, denna tävling pågår i 90min, efteråt bedöms hår, make up och kläder. Temat är galen vår! Ska väl inte va så svårt att knåpa ihop något, galen som jag älskar att vara.....=) nej skämt åsido, det kommer bli tufft, med hård och tuff konkurrens! Finns många duktiga kollegor där ute, ska bli kul att se andras kreationer och få lite inspiration. Så har ni vägarna förbi Arcus nästa lördag så sväng förbi scenen, där jag tror att det kommer att hålla till vid lunchtid! Se så alla mina fans......=)

Nu ska jag återgå till näringen, så syns vi på Studio Znygg imorn, så är du långhårig inför helgens alla festligheter så har jag lite drop-in tider under morgondagen! Välkommen in i storstadens lugna och sköna oas!

må väl!

M

Inga kommentarer: