måndag 7 april 2008

Inte den här gången heller.......

...... men är inte förvånad överhuvudtaget! Att jag aldrig tog mig iväg till gymet den här gången heller, och nu är ju snart sommaren här, men när man kollar ut genom fönstret och inser att det ligger en meter snö och att det fortfarande snöar ute så känns denna sommar fruktansvärt långt bort!

Väntar på att mina så fina tulpaner ska börja blomma ute i landet!

Sitter här hemma bland ett hav av bananlådor och sopsäckar, i väntans tider på att flyttlasset bär av mot sydligare breddgrader, i allafall till sörsidan av Lule älven....=) Tänk människan är som en liten ekorre, man samlar och samlar och åter samlar på sig saker som man inte ens behöver..... någonsin! feng shui vad är det?!!!! kanske något man borde ta till sig!

På salongen jobbar jag på för fullt, dom flesta verkar vilja gå mot blondare toner, så fena på blonda slingor är något man blir av bara farten! Är numera singel på salongen, vilket är ganska skönt just nu, lugn och ro, bara jag och mina trevliga kunder! Men är lite på jakt efter någon som vill hyra mitt tomma rum som står och gapar, vi får se vad tiden utvisar vad som är meningen ska ske.....

Nåväl mina kära besökare nu ska jag ta mig en kaffekopp till och luta mig tillbaka för att se på nyhetsmorgon och bli varse om vad som händer ute i vida världen!

Må gott!

Mia Viltok

Inga kommentarer: