tisdag 22 april 2008

Helgen närmar sig med stormsteg!

Nu var det snart helg igen! måndag fredag hela veckan....

.....och mia börjar få en bild i huvudet hur mitt bidrag till Artic hair kommer att presenteras! känns grymt bra! Men man får prestationsångest!!! Det är tur att man har grymma modeller runt omkring sig som gärna ställer upp, utan dom finns ingenting att hämta!

Bilder som inspirerar mig och stärker mig är dom bilder jag verkligen gjort, och som verkligen är bra! ibland måste jag nypa mig i armen för att verkligen förstå att det är jag som "skapat" personen på bilderna!

Längtar verkligen till lördag, ska bli en grym utmaning och känner att det är dags för att kreera för fullt, jag är en människa som måste få skapa, skapa och se något växa fram, utan det mår jag inte bra! Jag har många idéer inom mig som MÅSTE ut!!!=)=)

Må gott mina vänner där ute!

Mia Viltok

Inga kommentarer: