lördag 19 juli 2008

Giftastider!




Juli månad är verkligen en tid för många att lova varandra livslång trohet, ett stort men självklart löfte för många par!




Idag har jag fått klä två vackra kvinnor till att bli brud, tänk att det kan vara pirrigt även för mig som frisör och make up artist, allt är så viktigt, att det känns bra och att man som brud kan känna sig nöjd och känna sig vacker! Det ansvaret ligger på mina axlar under denna dag, men när den stora dagen väl kommer känner sig ofta bruden och jag trygg i vad vi ska göra eftersom en brudklädsel alltid föregås av en konsultation inom hår och make up i god tid före utsatt datum.




Idag vill jag gratulera Matilda och Marko från Pajala på sina stora dag, samt Natasha och Jörgen från Luleå! Hoppas ni har en fantastisk dag tillsammans som ni kan minnas länge!




Lägger ut en bild på söta lilla brudnäbben Juliana, som är följe till Natasha och Jörgen denna dag! Som en liten gräddtårta!




Ha det gott!

Inga kommentarer: