tisdag 11 mars 2008

Inte bara syskon.....

.... jag har vänner också!

Tänk att man kan förvånas varje dag över saker som händer, över vad människor gör eller säger, människor som man trodde kände riktigt bra! Och tänk att jag så länge försökt komma i gång med detta beach 2008, det kändes ju så långt borta när hösten kom och det blev jul, och vips är det ju dax för sommar! Och då är det tur att man har riktiga vänner som lovar att hjälpa till! (antar att dom redan insett för längesen att jag inte kommer få det gjort, som vanligt....att jag även denna sommmar kommer klaga på att jag inte hann med träningen)

Så nu är det ju då bestämt att veckan efter påsk drar det då igång med gymandet, inga ursäkter kommer vara godtagbara har jag blivit strängt förmanad, jag tror inte jag vet vad jag gett mig in på, helt allvarligt! Men min kompis ser fram emot detta, tjejer rörs i dessa miljöer har han hört! Detta kan bli en spännande följetång! Mia ska bli vältränad tillsammans med en brudtörstig singelkille i en främmande miljö..... Gymet! Tur att just jag har vänner som tänker på mig och mitt beach 2008!=)

Tack för att ni finns alla mina vänner, utan er vore livet grymt trist och tråkigt!

Kram
Mia

Inga kommentarer: