söndag 9 mars 2008

Syskon är bäst!

Syskon är ju det bästa man kan ha alltså! Vad skulle man göra utan dom, tänk så ensamt livet skulle vara! Vad kan vara bättre än att snaska och surra med sin syster en helkväll i tv soffan!!! Min syster ger mig verkligen energi och inspiration!

Och inte tala om när ens syskon får barn! Det är väl det bästa som hänt mig och mitt liv, att få en liten kille till gudson och systerson, tänk att alltid ha en liten sparv att låna, att få kramas, leka och bråka med! Man blir glad av bara tanken!

Det är en känsla som alltid sköljer över mig när jag varit hos min syster i Jokkmokk, när jag kommer hem därifrån är jag alltid lika ledsen över att vi bor så långt ifrån varandra, om nu 15 mil är långt!=) Men för att kvista över på en kopp te så känns det långt iallafall....=)

Hm vi skulle sy tillsammans HELA helgen, det var ju faktiskt därför jag åkte dit, men vi har inte sytt ett enda stygn, inte ens gått in i Lenas syrum..... Ibland kan medlodifestivalen och skrällen att Carola åkte ut vara mycket mer intressant! Tro det eller ej!

Nu har vi en ny vecka framför oss, kan bara hoppas på att det blir en bra vecka för oss alla!

Tjing!

Inga kommentarer: