tisdag 4 mars 2008

Så det kan bli!

Så kan det bli eller så det kan bli..... ja vad säger man! Jag älskar verkligen att ha eget, man kommer hem klockan 19 äter varma mackor i ren panik, för det är det enda man ids göra innan jag ska sätta mig med allt underbart pappersarbete..... haha, fy tusan vad trist det lät!

Jag menar verkligen allvar, det är fantastiskt att ha eget!!! Tänk att få komma in på sitt jobb och veta att DU själv byggt upp det hela, att det är på grund av ditt jobb som kunderna besöker dig, det är en cool känsla! och känslan av att veta att du gör vad du vill, när du vill och på vilket sätt du vill finns inget som uppnår! Ja, måste jag säga det igen.... jag älskar verkligen mitt jobb!

Och tänk att man kan bli så glad för en ganska liten grej! Tittade in på Konst & Hantverk här i Luleå för någon dag sen och visade upp mina glas, och vips hade jag skaffat mig en till återförsäljare, kan det bli bättre! Spännande att se vad alla Luleå bor kan ge, tror ni har mycket....=)

Stor kram
Mia

Inga kommentarer: