måndag 17 november 2008

en frostig dag!













En frostig måndag, men i den varma miljön på salongen var det många som mös idag! Lite lyx i vardagen tycker jag att man ska unna sig, livet är alldeles för kort för att inte njuta och må gott!

Glada besked idag! Ett av mina konstverk kom med vid den jurybedömda julsalongen vid Galleri SKÅDA som har vernissage den 30 november i Luleå! Ett besked som gjorde mig mycket glad, att komma med vid jurybedömda utställningar känns alltid lite extra speciellt....
Under förra veckan hade jag besök av den alltid så pigga och glada fotografen Jennie på Ateljé Linslusen, fick en rad fina bilder från min Studio.... här får ni alla en titt på min nya salong!

1 kommentar:

Ateljé LinsLusen sa...

Men hej vännen... åh, vad kul att ett av dina fina alster kommit med på SKÅDA, jag räknar med att komma på vernisage! Jag är så nyfiken på allt du gör för allt är så UNIKT och DIG! Vill såklart oxå tacka för en super mysig och varm lördagskväll, ser redan fram emot nästa gång...jag vill va stammis och lovar att komma i tid! Vi måste ses snart, har MIA abstinens redan fniss fniss! Kramar JJJJJJJJJJ