torsdag 20 november 2008

Vernissage Galleri SKÅDA 30 november!

Vill hälsa er varmt välkommen på Galleri SKÅDAs vernissage nästa söndag, då den årliga jurybedömda julsalongen invigs! Detta vill jag poängtera eftersom jag själv kommer att deltaga vid detta vernissage då jag har med ett verk som representation detta år!

Efter flera års arbete med konst i min vardag och endel utställningar bakom mig och många verk sålda till både privata och offentliga konstintresserade, kunde jag konstatera i veckan att ett av mina verk pryder en av de stora offentliga ytorna i Landstingshuset i Luleå.....=)

Nu var det fredag igen, veckorna verkar bara ha måndagar och fredagar..... helg! Here we go again! Snart jul mina vänner, måste faktiskt säga att det är en ruskigt mysig tid, illusionen om att sitta uppkrupen i en soffa med pyssel och en kopp glögg infinner sig varje år, och lika fort som illusionen infinner sig i min kropp inser jag att julen är nästintill passerad och jag inser att jag inte hann njuta precis så som man skulle önskat........
För jag älskar verkligen tiden före julen. Den ständiga jaken på en fin gran, letandet bland alla julkartonger och fanatsin om att ha en hel dag med pepparkaks bak, som alltid slutar med att jag mumsat i mig nästan all deg i bare......

Ha en trevlig helg alla mina läsare!
Kram banan!

Inga kommentarer: